perjantai 8. joulukuuta 2017

Lasitaitelijoiden joulukuusia lasimuseossa



Noituus Designin Emmaleena Niemen
ja Jonas Paajasen koristelema kuusi.


Suomen lasimuseossa Riihimäellä on esillä lasitaitelijoiden koristelemia joulukuusia. Neljää eri lasistudiota edustavat lasitaiteilijat koristelivat joulukuusia itse valmistamillaan sekä muilla itselleen rakkailla joulukoristeilla. Mukana näyttelyssä ovat: Aino Vilpas ja Marjut Numminen (Soda Shop Design, Hämeenlinna), Maarit ja Kaappo Lähdesmäki (Osuuskunta Lasismi, Riihimäki), Jan Torstensson ja Tuulikki Tähtivaara-Torstensson (Lasistudio Jan Torstensson, Kiikoinen) sekä Emmaleena Niemi ja Jonas Paajanen (Noituus Design, Nuutajärvi).


Jan Torstenssonin ja Tuulikki Tähtivaara-
Torstenssonin koristelema kuusi.



Museossahan on esillä myös suomalaisen filigraanilasin kehitystä esittelevä näyttely sekä Handmade - Scandinavian Glass Starting all over –näyttely, joka keskittyy lasitaiteen ajankohtaisiin kehityssuuntiin ja tulevaisuuteen.


Aino Vilpas ja Marjut Numminen Soda Shop
Design´ista ovat koristelleet tämän kuusen.



Osuuskunta Lasismin kuusen ovat
koristelleet Maarit ja Kaappo Lähdesmäki.

1 kommentti:

  1. Thanks for sharing, nice post!

    Giaonhan247 sẽ giúp bạn giải đáp thắc mắc đi mỹ nên mua gì hay du lịch sang đi hàn quốc nên mua gì hay đi đức nên mua gì hay giải đáp đi pháp nên mua gì cũng như đi úc nên mua gì làm quà.

    VastaaPoista